pengalaman bersalin anak pertama

Sunyi, kiri kana jalan hanya ada hutan belukar, sesekali ternampak ladang kelapa sawit. Korang jangan risau pula lepas baca. Aku ni tak tahan sakit jadi aku cepat la serik. Terasa penat juga sebab keadaan jalan yang bengkang bengkok dan tak terurus.

pengalaman bersalin anak pertama
Pengalaman Bersalin Anak Pertama Pengalaman Bersalin Anak Pertama

pengalaman bersalin anak pertama. Alhamdulillah aku dah jadi ibu dah kemarin, bersamaan 6 ogos 2022. 3 pengalaman bersalin yang dihadapi ibu. Sepanjang nak ke hospital tu ada 1 roadblock. Hari jumaat yang berkat, jumaat ketiga selepas bersalin secara normal bayi sulung pada 2 jumaat yang lepas. Terasa penat juga sebab keadaan jalan yang bengkang bengkok dan tak terurus. Tapi nad punya takut nak bergerak sebab takut luka jahitan sakit atau terbuka.

Sekadar Coretan Pengalaman Bersalin Anak Pertama.


3 pengalaman bersalin yang dihadapi ibu. Sis dah runsing, pergi la jgk. Pengalaman bersalin anak pertama (kembar darah) pengalaman bersalin kembar darah :

Throwback Sikit Pengalaman Bersalin Muhammad Azzam Ashraf.


Teori vs tengok orang vs pengalaman sendiri. Sakit kontraksi seperti biasa tapi jarak agak lama. Entry pertama selepas naik pangkat jadi mak ni betul betul mencabar.

Pengalaman Bersalin Czer Anak Pertama.


Terasa penat juga sebab keadaan jalan yang bengkang bengkok dan tak terurus. Aku ni tak tahan sakit jadi aku cepat la serik. Bermula kisah bersalin aku ni macam ni, tarikh due lahir doktor bagi 28hb july, tapi 25hb tu dah rasa macam sakit sakit perut.

Sunyi, Kiri Kana Jalan Hanya Ada Hutan Belukar, Sesekali Ternampak Ladang Kelapa Sawit.


Sha batuk, terkencing sikit tetapi sha syak air ketuban yang keluar. Baru taip sebaris ayat, anak dah ngamok. Entry kali ini saya nak berkongsi pengalaman.

Korang Jangan Risau Pula Lepas Baca.


Assalamualaikum dan salam sejahtera readers. Hari ini, kami sediakan petua mudah bersalin anak sulung untuk persediaan. Setelah lama tak menulis di sini, ada juga sebab iaitu nak.

Popular Posts

sekolah tuanku abdul rahman ipoh

jawatan kosong kerja kerajaan